Runar-CSi Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hehe.... trur dem står å tvinna tommeltotta oppå der no.... Har du og 2.8l Frode? Morro!
Frode_E30 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Har bare 2.5 jeg da, men ellers ganske lik motor og lik turbo bare med puls split er bestillt.
Runar-CSi Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Det er noe alvorlig med hodekløing i Trøndelag akkurat nå....
ehrnst Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 mapping på kveldstid meg hodekløing? høres ikke lovende ut. hehe fortell oss hva som skjer nå da
patricko Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Jaja da er det oppåver til tr.heim igjen da larsen nye 60 mil i dag å
patricko Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 mapping på kveldstid meg hodekløing?høres ikke lovende ut. hehe fortell oss hva som skjer nå da Vi sleit mye med programvare i går å tida gikk litt fra oss. Da vi skulle begynne ble det oppdaget litt bensin i olja, så da ble det ned igjen fra rulla, oljeskift. Skal også bytte plugger til noe kaldere. Dette klarte vi ikke å få tak i seint i går kveld. Så ny dag, nye muligheter idag
Runar-CSi Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Nei, tenninga ville ikke være med lenger enn til ~350 hk 500nm så nytt tenningsanlegg er på vei så det går fort en uke eller to før noe mer skjer..
e30 tic Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Nei, tenninga ville ikke være med lenger enn til ~350 hk 500nm så nytt tenningsanlegg er på vei så det går fort en uke eller to før noe mer skjer.. satt det ikke Edis tenning på denne?
Runar-CSi Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Jeg vet ikke hva som sitter på den.... Var iallefall noen biltema greier inni bildet osv.... Nå syns jeg han snakket om at det blir Msd?
BMW_Larsen Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 mye venting og 120 mil uten resultat som er holdbart er ikke kult.. nå blir den stående i garasjen en stund til nye deler er kommet.. usikker på hva som blir bestilt men es ordner opp... må skryte litt av de asså.. utrolig hyggelig der oppe.. men har no fått et hus i tankene so kan hende den luftes for salg..men da jeg ikke MÅ selge så blir den nokk høyt priset. men får se hva som skjer.. mappet den opp til 1,2 i dag og es er meget fornøyd med motoren og oppsett (bortsett fra coil) den går klokke rein og det eneste som stoppet efekten på denne var turboen som stopper på 580..
Frode_E30 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Uff så kjedelig, vet hvordan det er.. Blir det msd dis-4 og msd twintower coiler nå eller? Hvor mye effekt hadde du på 1.2bar da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå