Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

eg og en kompis lurer på og kjøpe en cab som er kondemnert me skade i front og bakside. det han forteller er at vangen på ene siden er trykt og rekner med at hjulstilling og det karroseri delene er ubruklige.

så det jeg lurer på er hva noe sånt kan vere vert.

han sier han skal ha ca.15000,- for den men vi syns det er for mye.

hva syns folket her på bimmers.

intriør er slitt med de typiske skadene på fører stol og caben lekker en del.

Skrevet
hei.

eg og en kompis lurer på og kjøpe en cab som er kondemnert me skade i front og bakside. det han forteller er at vangen på ene siden er trykt og rekner med at hjulstilling og det karroseri delene er ubruklige.

så det jeg lurer på er hva noe sånt kan vere vert.

han sier han skal ha ca.15000,- for den men vi syns det er for mye.

hva syns folket her på bimmers.

intriør er slitt med de typiske skadene på fører stol og caben lekker en del.

Er ikke verdt mer enn 5000,-

Hvor langt har motoren gått?

Skrevet

synes ikke det er verdt 15 tusen for et vrak. ikke med den motoren i hvertfall. den er jo ikke verdt rare posen med slanter. eneste positive er at den har gått lite, men er det noen garanti for det? starter den osv? ville ikke gitt mer enn 5-8 tusen. sleng ut noen bilder om du kan da, lettere å bedømme verdi osv da. lykke til:)

Skrevet

men hvis den er registrert kondemnert, så må du/dere ha et godkjent oppretterhverksted for og få kjøpt den.. alle biler som blir kondemnerte skal inn på www.forsikringsbiler.no

en annen ting er, har dere kunnskap og utstyr for og få bilen på veien igjen.. hadde heller lagt inn noen kr extra. og kjøpt en ferdig bil.. og jeg har fag brev som oppretter.....

Skrevet

har nok begrunnet eg litt tynt.

vi skal ikke rette den vi skal bruke delene på en cab som vi har. ting som el. cab interiør og lignende.

motor skal jeg bruke i en touring jeg har stående med defekt motor. kjenner eiger av bilen så stoler på han....instrumentet står på va 140000 men om det har vert skrudd på tidligere har ikke eg peil. på.

skal slenge ut noen bilder etter helgen. får bilder i helgen av eiger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...