montrealblue Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Lurer på hvilket signal den senner ut. Om det går å koble en diode på den, slik at jeg ser når jeg har tenningsbank. Er det den som sitter på blokka under innsuget? Noen som vet noe om dette? E36 320 95 mod.
ehrnst Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 bankesensoren er en "mikrofon". det er ecu'en som leter etter lyder i en viss frekvens som bank genererer. Skal du koble en diode på må du nok finne fram noen skjema over hvilke kabler som går hvor. jeg tror det kan bli vanskelig da det er ecu'en som gjør hele jobben. Like greit å kjøpe noe 3p utstyr da
montrealblue Posted January 23, 2009 Author Posted January 23, 2009 hvis den gir spenning, må d jo gå ant å koble til en diode?! Skal ha megasquirt og har planer om å prøve å mappe selv. og da må jeg ha noe som sier ifra når jeg får tenningsbank. Noen som har koblingsskjema eller vet hvor jeg finner det?
montrealblue Posted January 23, 2009 Author Posted January 23, 2009 bankesensoren er en "mikrofon". det er ecu'en som leter etter lyder i en viss frekvens som bank genererer.Skal du koble en diode på må du nok finne fram noen skjema over hvilke kabler som går hvor. jeg tror det kan bli vanskelig da det er ecu'en som gjør hele jobben. Like greit å kjøpe noe 3p utstyr da Hva er 3p utstyr? hvis jeg kjøper sensor med lys må det vel kalibreres?
wracul Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Vet dette er en gammel tråd men tenkte jeg skulle dele denne med omverden. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 642wt_1165 Magnus
Recommended Posts