Bimma /// Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Har ikkj råd før neste måned uansett Rekner me du har solgt da
JulianS Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 kanskje kanskje ikke kommer an på pris det trur du skal leite litt etter noe sånt til e30
e30no Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Siden du ikke gadd å svare på meldingen jeg sendte deg før helga melder jeg pass på cruise kontrollen og den store kjørekomputeren. Lykke til med salget
JulianS Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 åja! beklager det i såfall, har slitt litt med å holde orden på meldinger som har kommet inn... begynte å sende priser på deler til ei venninne på fredag:-s Men sperrediffen og cruisecontrollen å litt annet er fortsatt ikke solgt... jeg trenger to 17" vinterdekk fort
perkjetil Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Klarte ikke å finne pris på sperrediffen din.. Skambud?
OverKill Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Har du gulvteppe til 2-dørs e30 også til salgs?
JulianS Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 ørjan: nei har litt andre deler på den;-) men hvem er du? har gulvteppe, det er litt fuktig;-)
Ørjan^^ Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Nei, jeg er bare en bruker her inne på forumet.. Så at du skulle selge bilen din i en annen tråd, så jeg bare lurte liksom
OverKill Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 ørjan: nei har litt andre deler på den;-) men hvem er du?har gulvteppe, det er litt fuktig;-) Hvilken farge er det gulvteppet og du har den lille delen som skal mellom gulvet og baksetet og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå