dagrune Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei,lurer på å koble Ipod til tha475,og lurer da på hva slags kabel jeg skal bruke?Har ikke kjøpt Ipod ennå men skal strekke kabler og tenkte å legge alt i samme slengen.Er det minijack i begge ender eller er det noe spesialgreier som koster skjorta? Pfh.takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 minijack han i begge ender men må få splitta til 2 han til forsterkern for å få signal både front og bak! funker greit på kun front med basser også.. ser på linken til bilen min, jeg dro også opp en minijack isamma slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Takker. Hvor får jeg tak på disse kabel og splitter?Elkjøp og Clas Ohlson,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 splitter har jeg ikke sett noen steder..kun fra en hann til to hunn men kjøpte forleger av minijack på elkjøp ja men denne er det hann- hunn ledning, men hadde en hann- hann liggene som jeg brukte fra hunn- til hann inn i forsterkern viss du skjønner for jeg fant ikke noe lang hann- hann kabel i farten! Edit: kom til å tenke på at en som splitter jeg har/har sett kan brukes viss du legger opp en slik forlenger, altså hann til hunn. sett du hannen inn der, og du har to hunner! bruker 2x hann-hann kabler inn i forstekern kanskje se slik ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå