Deep Dish Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Selger min ett år gamle Nokia N82, med innebygd GPS, trådløs wlan, 5MP kamera (Carl Zeiss optikk og Xenon blitz) Glimrende telefon som tar utrolige gode og klare bilder pga av Carl Zeiss-optikken. Følger med ett 4GB minnekort, med ferdig installert Garmin mobileXT (siste verson)GPS, kart over hele europa, med norsk tale og meny. (kan legge med dvd med topografiske kart over Norge(kart over terreng/stier/skog) hvis ønskelig. I tillegg følger det med ett 2GB kort. Har også bil-ladder som jeg legger ved. Mobilen er pent brukt, ingen store riper/skader. Telefonen er kjøpt uten abonnement, så den tar alle operatører. Orginal esken medfølger med garantiseddel. PS: Det koster ingenting å bruke GPS'en på telefonen, alt av kart er ferdig installert på telefon. http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_795043 Pris kr 1500,-
Deep Dish Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 1000kr? Nei, dessverre.. Selger den ikke under 1500,- Og 1500,- er billig for denne tlf.. Men du kan få den for 1500,- inkl frakt.!?
Torek Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Hadde identisk mobil selv, helt til den endte sitt liv i snøfreseren for en uke siden. Har litt lyst på en "ny" igjen. Hvorfor selger du? Er det noen feil/problemer med den?
Ballder Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Litt nyskjerrig på det topografiske kartet jeg. Noe info om dette? Navn/verson, og hvor detaljert det er.
Deep Dish Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Hadde identisk mobil selv, helt til den endte sitt liv i snøfreseren for en uke siden.Har litt lyst på en "ny" igjen. Hvorfor selger du? Er det noen feil/problemer med den? Nei, er null feil med telefonen. Grunnen til jeg selger den, er at jeg fikk en Iphone i bursdagsgave før jul, så jeg har rett å slett ikke bruk for den lenger...
Deep Dish Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Litt nyskjerrig på det topografiske kartet jeg.Noe info om dette? Navn/verson, og hvor detaljert det er. Kartene er veldig bra, alle stier, hytter, skog, vann, vei osv vises på kartet. Skal man kjøpe alle kartene (er 20 forskjellige cd'er for hele Norge) så koster det skjorta, hver cd koster ca 800,- pr stk.! Eks: http://www.nautiskhandel.no/storefront. ... 73&c3=2673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå