Flatshift Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Hallo. har seg slik at på min e34 1991 model så dugger det på frontruta etter at bilen har stått stille en stund. har blitt kjørt varm før den parkeres. og det minsker litt på kjølevannet. hva kan dette være? registeret til varmlufta?? og et annet problem. tåkelys virker ikke. bytta pære,kabelsko og pussa på jordinga i dag. og bytta sikring. har ikke skjekka så mye etter kabel brudd. men begge lysa slutta å virke samtidig. Rele til tåkelys?? Hvor? Hilsen Mats.
Hoem Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 slik er det til meg og, jeg har ikke ac/klima, men jeg har lekk varmeappregister.
Flatshift Posted January 23, 2009 Author Posted January 23, 2009 ja. tror det er registeret. men noen som har noen formening om det funker med radiatortett? er det ikke skikkelig jobb å bytte varmeapp register?
Hoem Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Tja, jeg bytter nå register på 30 min, første gangen jeg byttet tok det ca en til 2 timer på E34 med valeo register.
Flatshift Posted January 23, 2009 Author Posted January 23, 2009 hmm. Okai. har ikke gjort det før så vet ikke helt hvor man skal begynne. men noen som vet no om tåkelysa da?
BimmerE46 Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 har hørt at det tar en god del timer å bytte varmeapp registeret, da man må ut med dashbordet. Kan jo selvfølgelig variere fra bil til bil, men de fleste er visst like ille å bytte på. Samboeren sin Citroen Berlingo 03 mod hadde samme problem, dugga og blåste kaldt, ringte citroen og de sa at registeret er gått, eller den lekker, så jeg helte oppi radiatortett og den tettet dette, så nå funker alt som normalt igjen. Men er også en del folk som har dårlige erfaringer med radiatortett, da de tetter en god del annet også.
Flatshift Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 okei. det blåser fortsatt varmt hos meg. går jo ann å prøve ut radiatortett og se hvordan det går. hva annet kan dette tette?
Recommended Posts