Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var det ikke rundt 50 da ?

En kompis av meg kjendte den fyren som hadde den før deg , han kjøyrer ikke fint med bilene sine sa han til meg :S Men jeg veit ikke ke som er sant og usant :P

Syns det er unødvendig å spør om hvor mye bilen har godt eller hvor mye han betalte for den. Syns det er noe eieren selv kan holde for seg selv da men....det er jo ikke en salgs annonse liksom.

MEN fin bil ;)

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En kompis av meg kjendte den fyren som hadde den før deg , han kjøyrer ikke fint med bilene sine sa han til meg :S Men jeg veit ikke ke som er sant og usant :P

Syns det er unødvendig å spør om hvor mye bilen har godt eller hvor mye han betalte for den. Syns det er noe eieren selv kan holde for seg selv da men....det er jo ikke en salgs annonse liksom.

MEN fin bil ;)

Unødvendig å spørre?? Hvis folk er nyskjerrige kan man vel spørre, er jo uansett opp til eieren om han vil svare på spørsmålet, bare at folk må respektere det svaret man får. Men at et spørsmål er unødvendig syns jeg er bare tøv. Regner med de fleste er enige

Skrevet

Ska av og henta den i morgo :) so ska e fiksa litt smådill + pussing , so ere lakking :) so i begynnelsen av mars slutten av feb ska den vera på vegen ;)

Skrevet

MEN fin bil ;)

Hvordan i alle dager kan man da vite hvordan prismarkedet ligger, om man ikke vet flere specs om bilen?

Det er jo opp til eier selv å svare, MEN så er det jo de som svarer herregud så dyrt osv, er vel nettopp de som kan spare seg..

Om noen har lyst til å gi over reel verdi, er det opp til de det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...