Fixfax Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Hei har en e30 orginalt 320 prefacelift, skal ha facelift m20b25 med 260 kasse, hadde tenkt meg en stor sperrediff også, har en prefacelift mellomaksel på hånd, passer den? Hva er forskjellen på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ja, forskjellen er kun opphengslageret midt på akselen - ellers er E30 325i mellomakslene like på preface og facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 så da trenger jeg prefacelift aksel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 så da trenger jeg prefacelift aksel da? Nei, du kan bytte det opphengslageret bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Mellom akselen skal jo sitte på en prefacelift bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Mellom akselen skal jo sitte på en prefacelift bil Ok, bare å skru den rett på da! Trodde du mente omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå