Hesleskaug Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Dette trenger jeg: 2 strøkne coupelys: 2 Strøkne sidedeksler inne (coupe) 2 Kabelgater i døra 2stk Gummi til dørstopper Feste til tanklokk (sånn låsepinne av noe slag) Bolter til festing av deksler på innsiden og utsiden begge sider "11,22,10,24,9 og 25." På begge sider Bolter og div til Servo (Trenger alt uten den som er merket som 1) Grunnen til at jeg spør er at det er litt skrallt med penger til sånt denne måneden og jeg har ikke lyst å gå på skroten å skuffe snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 mulig jeg har coupelys, kabelgater til døra og gummi til dørstopper.. skal sjekke senere da jeg skal i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg har kupelys mener jeg, kabelgater og gummi til dørstopp tror jeg at jeg har også. Send meg en pm så skal jeg få sjekka det opp i eventuelt imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå