Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det blir litt stiv pris, er ute etter et prosjekt, skal bygges om til banebil så i bunn å grunn trenger jeg bare et E34 eller E30 skall med motor, gir, drivverk, understell... av invendig i bil trenger jeg bare så jeg får kjørt bilen, bilen skal ribbes uansett, ser også helst at det ikke er så mye rust i bærende konstruksjon, derfor vil jeg ha et karosseri som er nyere enn 1987 grunnet galvanisering.

det mest kurrante er en E34 525 24v med manuell kasse eller E30 facelift.

som sagt så er jeg på utkikk etter prosjekt så selve bilen må være så billig som mulig

Skrevet

kurrant den ja, har ikke hastverk med å kjøpe men sender deg en pm om det blir aktuelt å kjøpe, største problemet er nok avstanden, bor i hommelvik, 20 min nord for trondheim

Skrevet

nettopp, skal bygge banebil, da legger jeg ikke ut mange tusenlapper på en bil som skal ribbes og bygges for bane, hadde vært no annet vis jeg skulle bygd gatebil

Skrevet

har en e30 med m50b20 motor med helt nytt bane understell på 100%sperret diff. noe gjenstår som EL, lakk, og felger, då trengs det en vask av intriøret.. 18000

understell verdt 15000

er kjørbar

Skrevet

blir litt i dyreste laget å starte med, satser med å starte med et "vrak" blir ikke lagt penger i utseendet, lakk og felger da bilen kommer til å få mye juling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...