timle Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 har for liten plass og selger unna deler og interiør billig! diff tror det er 3.46 ut.v selger samlet 2 interiør: 4 stoler og 2 bakseter. armlener i stoff. km intrumentet til 525 luftfilterbokser pluss ++ at jeg har en menge andre deler liggende. bare spør tlf 92052187:) Bor i trondheim. alle deler selges billig har noen bilder også
///Martin Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg er int i en hel og fin førerstol i mørk grått stoff om du har? Send meg gjerne PM!
rstruck Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 har for liten plass og selger unna deler og interiør billig!diff tror det er 3.46 ut.v selger samlet 2 interiør: 4 stoler og 2 bakseter. armlener i stoff. km intrumentet til 525 luftfilterbokser pluss ++ at jeg har en menge andre deler liggende. bare spør tlf 92052187:) Bor i trondheim. alle deler selges billig Kan du ta bilde av diffen din slik jeg får se om den passer en 520? Har en 93model E34 som sterkt trenger ny diff, om den er åpen eller har sperre er ingen betydning for meg. Hvilken bil har den stått på?
burny_ Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 farge på fører stoler? Er int. i grå fører stol om den er strøken, samt armlene! Sleng ut noen bilder a?
timle Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 hva slags interiør er det?det er stoffinteriør. man "gir Ikke bort" hvis det hadde vært skinn. men det er armlener til 2 av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå