M30Punk Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Driver å demonterer en 885 topp for overhaling,åssen får jeg ut kammen å vippearmakslene vippearmene sitter innpå?
Turbo Touring Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Heisann Inni vippearmaklingen/e er dewt umbrako som du skrur på samtidig som du dytter/drar i akslingen. Kammen skrur du av kamdrevet, bak der står det et lager/tetning som er skrudd med to skruer. Skru ut skruene og dra ut lageret/tetningen. Da skal det være og bare dra kammen rett ut. Lykke til med skruinga Mvh
M30Punk Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Åssen får jeg av "lokket" på vippearmakslingene så jeg kommer til de umbrako skruene?
Turbo Touring Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 De vipper du bare ut med et lite skrujern eller lignende. Mvh
propan Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Slå de ut fra motsatt side,sørg for at det er helt rent før du begynner,og smør litt opp.
M30Punk Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Slå de ut ifra motsatt side for der umbrako skruen sitter? Samme hvem vei jeg slår de ut eller?
M30Punk Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 De vipper du bare ut med et lite skrujern eller lignende.Ødelegger bare srujernet å det andre jeg har prøvd med,sitter som f...Trenger ikke ha av de hvis jeg klarer å få banka de ut på en anna måte?
|Ole| Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Det eg gjorde var å borre et hull i enden av vippearm akslingen, gjenge opp...skru inn en bolt, få tak i bolten med nokke lurt nokke for å så dra den ut etter det sveisa vi igjen hullet funka som f...
heltn Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 ta gassbrenner og varm opp sånn at den utvider seg, da får du den lettere av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå