gøvvi Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 hvor og kor fuller man på olje på automaten? har prøvd me den skruen som er med drivakselen men der er det en blombering innforbi skrunen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Har du peile pinne på olje til automatkassen din? Dersom du har det, så er det der du fyller på olje til kassa også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 tviler på at det er peilepinne...skal vere en stor skruve midt underkasse som er umbrak tror jeg... tapper vel oljen der, å så må du bruke flaska med slange å sprute den ny oljen inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 jeg byttet på min automatkasse selv. Og da sa de på verkstedet at man fylte på i samme hullet som peile pinnen til automatkassen er. Skal man ha oljen inn der man tapper den, så renner den jo ut igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 jaja.. men jeg mente d var en nivåplugg på siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Har du kassa som heter 5hp18 er det ingen peilepinne. Det er samme umbrako skrue under som er til tapping og fylling. Start opp bilen og kjør igjennom gira med bremsen i bånn,så åpner du skruen under og fyller på til det renner over. Bør da være 2 personer som gjør denne operasjonen,en inni bilen og en under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå