Thomash Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg vil ha ny fanger til min 320 Cupé Noen som kan hjelpe`? Ser helst etter noe M wannabe ting.. Ikke over 2500,- -Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 M wannabe? For 2500 får du kjøpt M-tech kopifanger hos koed og ST-import. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Er en her inne som selger helt nye m wannabe thing for under 2000.- tror det var 1999.- inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Betalte 1700 for min på koed. da kom moms i tillegg, men dog. Frakt husker jeg ikke, for jeg handla så mye annet i samme slengen. Nå som koed har åpnet i Norge er vel ikke frakten så veldig ille, men dette vet jeg ikke sikkert. Har kun handla fra DK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Her kjøpte jeg min http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93992&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Har en orginal fanger med grøftelys liggende viss du er intrisert i en billig "vinter" fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå