conan Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Hjelp, trenger en motstand til varmeapp. Nr er 8 390 432.9 da min kun blåser på trinn 4.
AlXz Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Kan nevne at jeg nettop flytta over en fra en bil til en annen nå nettop. Men disse motstandene var helt like, men hadde forskjellig delnr. Funket som bare faen Så også på autopower.se at man kunne pusse litt forsiktig med pussepapir på kontakta mellom noe, så den funka igjen... Link: [KLIKK HER] (Bil med ac.., men bør vært noe lignende)
conan Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Jeg så tråden din så jeg prøvde pusse litt på den, stort sett over alt men det virket ikke så da gidder jeg ikke plages mere med den motstanden. Men takk for tipset
AlXz Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg så tråden din så jeg prøvde pusse litt på den, stort sett over alt men det virket ikke så da gidder jeg ikke plages mere med den motstanden. Men takk for tipset Prøvd litt selv også, men ikke orka å teste den igjen. Så betydelig forskjell på den "nye" (fra annen bil) jeg satt inn, og den gamle. Metallet har irra på en måte... (Litt OT.., men bumper jo tråden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå