Alecken Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Vil gjerne bytte RH felgene mine. 9.5" bak og 8.5 foran. Nettopp polert opp igjen kantene. Kan nesten anse dem som strøkne. Vil helst bytte i: Rondell, BBS, Hartge eller noe annet tøft. 18" eller 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Sprova Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 passer fælgene på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Jepp. Er 5-serie innpress. Skal gå ut og sjekke nøyaktig hva som står på dem. Ble litt voldsomme på min E28. Men har sett dem på E34 før og det ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Prisklasse? Tilstand på dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Uten dekk. Ser helst at de blir byttet i et hakk mindre felger med dekk. Vet ikke helt hva nypris er på disse felgene i denne dimensjonen. Felgene er hvertfall i bra stand. Som sagt så kommer det bilder av hver enkelt felg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 bytte med 17" orginale ac schnitzer felger? helst send meg en pm om interesser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 For smått desverre.. Eneste jeg kan tenke meg i 17" er BBS RS (gjerne kopi) eller fete kantfelger. Ellers hadde Hartge replica 18", eller Rondell D58 18" vært meget interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Sprova Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 hei har 4 stykk rondell d58 til min e34 men vil gjærne ha større dimm så er dærfor på utkikk etter nye felger fælgene er med 2 stk ubrukte dekk og 2 som er middels slitt om intressangt kan jeg sjekke dim på fælg dekk å dekktype,. men kan også betale for felgene;) høres dette intressangt ut så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Du har PM.. Dette er også felger som er av stor interesse: Eller slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 hvilken pris hadde du tenkt deg for felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Blir nok kun bytte... Må ha noen andre felger. Vil ikke risikere og ha solgt disse og ikke ha andre klare vis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Nye bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 vil felgene passe E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Tror de blir litt drøye.. må nok valse endel da. Hjulene kommer langt ut på grunn av 5-serie innpresset... Kan også bytte i M5 felger av disse typene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå