Ajern Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 hadde ikke planer om det egentlig, sia bilen min svart så syns jeg det er litt fint med de chrome detaljene
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Uff, smaken er som baken : ) Personlig hater jeg alt chrome, mye pga. chromelistene som stod på min bil og ødela alt.
Ajern Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 hehe, kunne tenkt med shadowline også.. men da ville jeg hatt en annen farge på bilen men synspunktene mine forandrer seg ofte, så det kan nok hende jeg lakkerer chromelistene svarte
Ajern Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 da har pussinga ferdig gjort og grunning lagt på.. håper så inderlig at det går bra denna gangen!! ferdig matta ned: våtslipt, først med 240 papir, så 400 papir: da var grunning lagt på:
Ajern Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 takk for det, blir det ikke bra nå da vet jeg ikke hva jeg gjør..
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Jeg vet hva du kan gjøre, men det blir dyrere, eehhh.
Ajern Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 hehe, da får pappa hjelpe til blir det den billigste løsninga
Leadfoot Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Ble skikkelig bra det der! Liker at du bare har ett enderør. Og all kromen.
Ajern Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 takk for det er fornøyd med det selv også!
Ajern Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 da har det blitt lakkering i dag har også begynt å demontere den gamle motoren for å finne ut hva som var galt med den, trur det er ventilene.
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Så bedre ut denne gangen, hehe. Legg ut bilde av det når lakken er ferdig tørket
Ajern Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 det ser veldig bra ut nå kommer biler i morra av hvordan det blei
Ajern Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 noe nytt småpirk som har blitt fiksa, listen satt ikke godt nok. så da ble det til at jeg måtte feste dem (selvfølgelig) hehe.. men på de bak så må jeg utvide hulla, for lista kommer ikke langt nok inn for skruen stopper i hullet..
Ajern Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 i dag hadde jeg tenkt å gjøre bilen litt lavere, men da viste det seg at demperne i fjærbeina var fis ferdige.. så i morra kommer det nye dempere, av merket "gass".. ellers så har jeg tatt av sotefilmen på blinklysa framme, ble veldig fornøyd! mye finere med oransje enn svarte litt bilder: før med svarte blinklys etter med oransje blinklys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå