Ajern Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 hehe da er det ned på verkstedet får å pusse og sparkle, er et par steder som vist trengte litt mer pussing..
Ajern Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 da er panseret sparkla og pussa, har også pussa ned to andre dørhåndtak og lakka di i svart blank får å matche bilen. kommer bilder i kvell!
Ajern Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 takk for det Michael skal ta en halv runde til foran trur jeg
Ajern Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 litt bilder fra det lille som har blitt gjort hittil i dag.. skal foresten ned å pusse sparkelen som ble lagt på i formiddag nå snart
Ajern Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 satt på plass Decaderne, og strekt opp ledinger til de! nå er det bare å vente på at forsterkern kommer i posten ellers så har jeg pussa ned sparkle, må nok på med litt til..... noen bilder er vel kanskje ikke dumt??
winchester Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Håper du skal fikse høytalerne i hattehyllen, det var ikke spesielt pen slik de er nå.
Ajern Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 det blir værans sånn, skal bare trekke kassene.. grunnen til at det blei kasser er at hullet i stålet under hattehylle ble for lite og det er så mye styr og lage de større at jeg heller laga kasser
Ajern Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 i dag har jeg og noen kamerater bytte girkasse, fra 4-trinns Getrag til 5-trinns Getrag.. da var gamle kassa ute her er girkasse som skal inn
Ajern Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 i dag har jeg hengt opp eksosen også har jeg satt på panseret fra 320, sia jeg driver å pusser og sparkler det andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå