Ajern Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 skjer lite på bilen for tia, blitt en del rydding i en annen del av verkstedet hvor jeg og en kamerat skal ha bilene våre.. et par bilder av hvordan det ser ut der bilene skal stå og bilde av bilene,, litt synd at det er en 240 jeg deler plass me...
Ajern Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 nypolert bil og ny pussa panser burde jeg ha centerkopp, eller burde jeg ikke ha senterkopp? er litt usikker..
Ajern Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 har pussa ned topplokket og lagt på varmebestandig lakk, den skal få ligge å herde til i morra så skal jeg legge på noen lag med "silkeglans" (ikke fult så bra bilde, topplokket så ikke så veldig bra ut på det..)
jørn_318i Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 har pussa ned topplokket og lagt på varmebestandig lakk, den skal få ligge å herde til i morra så skal jeg legge på noen lag med "silkeglans"(ikke fult så bra bilde, topplokket så ikke så veldig bra ut på det..) du bør pusse ned litt på bmw logoen og de stripene på toppdekselet før du legger klarlakk, det gjorde jeg på gamlebilen min og det ble knalltøft. ser bra ut det her, stå på
Ajern Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 har pussa ned topplokket og lagt på varmebestandig lakk, den skal få ligge å herde til i morra så skal jeg legge på noen lag med "silkeglans"(ikke fult så bra bilde, topplokket så ikke så veldig bra ut på det..) du bør pusse ned litt på bmw logoen og de stripene på toppdekselet før du legger klarlakk, det gjorde jeg på gamlebilen min og det ble knalltøft. ser bra ut det her, stå på tenkte jeg skulle gjøre det
Ajern Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 blei ikke noe nedpussing av de stripene på topplokket.. begynte men sandpapiret ville ikke bare holde seg oppe på stripene så da bestemte jeg meg får å droppe det.. det blei ganske bra bare i svart skal ta et bilde i morra.
winchester Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Haha, da burde du bruke en bedre flate til å pusse med.
Ajern Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 det var det jeg brukte men får bare prøve igjen vis jeg gidder
Ajern Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 det er ikke alltid like lett hehe har nå vært nede med en kamerat og han prøvde å stille inn forsterkeren til Dekaderne, men det er for lite strøm så høytalerne begynner bare å skurre.. må prøve med et anna batteri i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå