Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjer lite på bilen for tia, blitt en del rydding i en annen del av verkstedet hvor jeg og en kamerat skal ha bilene våre.. et par bilder av hvordan det ser ut der bilene skal stå og bilde av bilene,, litt synd at det er en 240 jeg deler plass me...

9ia2vnyv6sx3hnt8vllv.jpg

mspx2nazvslyyfwh3wnx.jpg

yqp00sajyoevri0owffw.jpg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nypolert bil og ny pussa panser :)

t6r5wnhsjjy13n53de6g.jpg

is5ijgzdupoonmku0c3z.jpg

burde jeg ha centerkopp, eller burde jeg ikke ha senterkopp? er litt usikker..

b12rbvk1t0ttoyh6iyuf.jpg

7x5od4eeilrvk8ccxidr.jpg

Skrevet

har pussa ned topplokket og lagt på varmebestandig lakk, den skal få ligge å herde til i morra så skal jeg legge på noen lag med "silkeglans"

(ikke fult så bra bilde, topplokket så ikke så veldig bra ut på det..)

3zxsk6xg7ll7gtvlmg6j.jpg

Skrevet
har pussa ned topplokket og lagt på varmebestandig lakk, den skal få ligge å herde til i morra så skal jeg legge på noen lag med "silkeglans"

3zxsk6xg7ll7gtvlmg6j.jpg

du bør pusse ned litt på bmw logoen og de stripene på toppdekselet før du legger klarlakk, det gjorde jeg på gamlebilen min og det ble knalltøft.

ser bra ut det her, stå på :D

Skrevet

3zxsk6xg7ll7gtvlmg6j.jpg

du bør pusse ned litt på bmw logoen og de stripene på toppdekselet før du legger klarlakk, det gjorde jeg på gamlebilen min og det ble knalltøft.

ser bra ut det her, stå på :D

tenkte jeg skulle gjøre det ;)

Skrevet

blei ikke noe nedpussing av de stripene på topplokket.. begynte men sandpapiret ville ikke bare holde seg oppe på stripene så da bestemte jeg meg får å droppe det.. det blei ganske bra bare i svart :) skal ta et bilde i morra.

Skrevet

det er ikke alltid like lett ;) hehe

har nå vært nede med en kamerat og han prøvde å stille inn forsterkeren til Dekaderne, men det er for lite strøm så høytalerne begynner bare å skurre.. må prøve med et anna batteri i morra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...