Ajern Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 nå står bilen på bukken, begynte å bytte nav i går. men så ødela jeg den ene muttern så ble ikke ferdig, må få tak i en ny en. Setter også på vinterhjula mens jeg først har den dingle på bukken
Ajern Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 har ikke skjedd så veldig mye i det siste, bilen er på hjula, satte på vinterhjula, er også satt på spredere, må på høggern en tur å hente noen stikk for å få lys i de
Ajern Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 takk for det , den er lagt ut får salg nå da..
Ajern Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 da er bilen solgt, så tråden avsluttes.. kommer nok med ny tråd når jeg handler ny Bimmer
Ajern Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 blir E34 på meg nå, jeg fikk det jeg ville ha for den
Ajern Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 E30 er tingen ja, det BLIR e30 igjen.. men når naboen skulle kvitte seg med TDS'n sin så frista den veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå