Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjørt 14000km med 400hk og øket til 500hk nå. Ikke gjort noe jeg Funker fint. Vippe armene er vel et svakere punkt. Bunnen delen tåler iallefall 500 noen sier 600.

Skrevet

Ok,er vel en god del mere holdbart enn m20 greiene..Vippearmene dine lever på grensa mener du? :) Hva er spec på motorn din? Hadde vært tøft om du slang innom Hole om du er i nærheten av Sandvika i nærmere fremtid....Får snart igjen motorn min av han som har bygd den(OSS) privat,oppgradert m30m102 med alt nytt,smidde Mahle,råder,haltech,skikkelig grenrør å div annet,sinnsykt spennt på åssen dette sparker unna da jeg ALDRI har kjørt noe annet med turbo enn audi 1.9TDI :lol: Motorn min skal førøvrig i E34...

Skrevet

Jeg kjører med smidde Mahle stempler. Ellers alt orginalt, eneste litt mer løft på kam. Men alt i topp er nytt. Ny polert veiv og nye lager og tetninger i motor. Kjørt med orginal topp pakning til nå, men blåste den i benken hos autokvikk i oslo. Mont MLS pakning to dg etterpå og skal som nevnt mappe igjen nå på Fredag får å få lurt ut litt mer. 500 på hjula er målet. Joda de m30 motorene er sterke som fan. Bunn delen tåler 500-600hk så jeg stopper på ca 550hk i motor. Eller har jeg msd tenning. Autronic sm4 sprut med 660cc dyser. Sachs clutsj 750nm. Og faktisk 745i manifold som jeg har portet selv og bygd om flensen og satt på en fet turbonetics turbo!:-)

Sparker unnå. Hehe fult i første bare å gire med en gang, andre litt hjulspinn også litt drag så er det tomt, men tredje får man feste og da begynner det å dra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...