hon Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Har sett på flere E 39. Noen CD-spiller luker går opp sakte og dempet, andre bare "smeller" opp hvis dere forstår. Regner med at de skal gå dempet opp. Noen som har erfaring med dette?
Danny89 Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 kommer jo ann på den lille fjæra som lokket er festet til det.. er umulig og finne ut hvilke lokk som er "dempet" om man ikke har et selv.. på min 318 E46 så er de "dempet" hvertfall
Deep Dish Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Har sett på flere E 39. Noen CD-spiller luker går opp sakte og dempet, andre bare "smeller" opp hvis dere forstår. Regner med at de skal gå dempet opp. Noen som har erfaring med dette? De skal i utgangspunktet åpnes sakte. På min bil forsvant dempingen plutselig, så nå "smeller" den opp. Har ikke giddet å demontere luken, siden jeg sjelden bruker cd-spilleren pga fastmontert ipod/iphone..
hon Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Da er det nok en fjær som har hoppet av eller noe. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå