E30Frelst Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Mitt ganske fine interiør vurderes solgt til rett pris! Jeg er ikke nødt til og selge men kanskje noen trenger det? Er villig og bytte komplett mot komplett og mellomlegg fra min side, mot M tech interiør! Med ordet "komplett" mener jeg: Førerstol Passasjer stol Baksete/rygg Sidepaneler Gulvteppe Hattehylletrekk Håvard MOBILNUMMER: 90 69 89 61 Flere bilder kan skaffes. Her er det noen Mvh Håvard Falck
Rakessh Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Gi beskjed om du selger midtkonsoll og hanskerom/dash utenom... Tenkte ta hele greia til jeg så at det var 2dørs
E30Frelst Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Pris? Bud i første omgang starter på 3k! Gi beskjed om du selger midtkonsoll og hanskerom/dash utenom... Tenkte ta hele greia til jeg så at det var 2dørs Jeg trenger ikke selge det.. Det jeg tenkte og selge var: Førerstol Passasjer stol Baksete/rygg Sidepaneler Gulvteppe Hattehylletrekk Håvard
OverKill Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Skal du nedover til Skien/Porsgrunn i nærmeste framtid eller?
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Jeg kan dra hvis du vil ha det, skal flytte til stavanger ! Fort som F
OverKill Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Jeg kan dra hvis du vil ha det, skal flytte til stavanger ! Fort som F Kjøpte et interiør idag! Dessverre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå