diesel_luring Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 hvordan før jeg bort det panelet som sitter over høytaleren bak. får av det som sitter over cd veksleren men ikke det som sitte rmot bak sete ryggen. Hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Denne rektangulære nettingen? Den sitter vel med klips? Bare å vippe den forsiktig ut.. Var hvertfall det på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 ja men du skal være en raser med skrutrekkeren om du får ut elementet den veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Ah! Nå henger jeg med.. hehe.. ja, da skal du være en racer og ikke spesielt redd for elementet:P Følg kantene rundt, så finner du muttere. Det lureste er å prøve seg frem, ta det bare pent, så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 ja har tustet litt med det i dag, og kan si at det er ikke gjort i en liten håndvending.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Det er en ordentlig "drittjobb"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 ja det kan du trygt si... har du gjort det på din? det er jo noen ganske gode kasser på de bassene bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå