Gå til innhold

Jås sin E21


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Ja,skal ha sølv\grå krysseik,det er rå felger på slike biler...:) Tror og at chrome kan bli fint.....får sjekke nøye tilstanden,om den er bra så blir det vertfall å prøve å beholde først tenker jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ei aldri so lita oppdatering da jeg fikk et snev av inspirasjon idag...:)

Plukka ned bakstillinga for å demontere og fikse oppigjen. Skal få brennlakkert bruene og tverrbjelken,og selfølgelig skifte alle foringer. Må og skifte bremser bak.

IMG_3496.jpg

Tok og sparkla litt på bakskjermen og,men kjenner at tålmodighet ikke er mi sterke side...;)

IMG_3495.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Handler hos koed...ok passform,og grei pris foreløpig vertfall...:)

Orginale eller uorginale deler?....lurer mest på forskjermer selv, er ca 2500,- i forskjell på orginal og uorginal, synes det er endel om man skal ta begge deler :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe litt i helga,og fikk levert bakstillinga til sandblåsing i går kveld..:D Så skal den pulverlakkerest,og ha i nye foringer pluss lager...og bremser...heh,så går og venter på litt peng slik at jeg kan trykke på send på neste bestilling hos koed...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Kan no oppdatere litt her tenke ej,hekje skjedt mykje i seinare tid,men litt he det blitt..:) Sendte avgårde ei bestilling til koed,so he no bjynt å montere ihopatt bakstillinga,me nye foringa og lager..:D Den he no då blitt sandblåst og pulverlakkert og ja..:)

DSC00899.jpg

Ellers e det meir rustflikking det går i,finne litt når en leita ser et ut til... :-\

Mest overflaterust:

DSC00897.jpg

DSC00898.jpg

Der so røret til tanken går gjøna såg ikkje det so gale ut heilt til ej bjyndte å grave...då blei der brått nokre ekstra hol. Men kjapt og greit å kome til med en nye bit..:)

DSC00896.jpg

DSC00900.jpg

DSC00901.jpg

Ellers skal ej bestille senkesett,tenke ej går for et spax,dempara og fjøre, skal og bestille endel anna smådill som trengs for å få ihopatt bakenden...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har starta på montering av bakstillinga..:

l0gx51fqrv327ksuy6fs.jpg

607ajy7xkapukqgdw1nn.jpg

Har og bestillt litt deler, komplette bremser bak,og senkesett. Ble ikke spax sitt da de ikke hadde tuv-godkjente fjærer. Fant et annet som skal senke 40-50 foran og 35 bak. Om dette ikke er nok så får jeg bare kjøpe nye fjærer,prisen var såpass grei at det får gå..:)

Ellers har jeg halveis avtale om lakkering om etpar uker,men det forutsetter at jeg står på litt....hehe...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...