Gå til innhold

Jås sin E21


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Har da fått igjen deler fra pulverlakk,blei jævlig bra om jeg skal si det selv..:D Så nå har jeg startet montering av forstilling,og lister rundt om...:)

Fått på plass traversen:

c3et9kkve2iaustbqgqv.jpg

Venstre side:

5g3cwepuzzw3rvv6ozbz.jpg

Høyre side,mangler bærearm,fikk til en citroen av alle ting... :evil:

h3gtrsk9y8hfkhx3w0f1.jpg

Sideruter bak:

68bxrbip1pdlsrrvhozw.jpg

eo1kvjhr2gjszm5lq15y.jpg

Har fått feil bremseklosser og,eller det mangler vertfall spor til slitasjevarsler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var griselekkert! Hvem sannblåste og lakerte traversen?

Kjekt å se folk som tar vare på E21! Gler meg til å se sluttresultatet :)

Sandblåseren i Ørsta..:) Og pulverlakkert av en på Ørsta stål...ble utrolig bra...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette jås ;) Håper på å se bilen når jeg skal innom ørsta eller på treff :)

Tid du har planer om å lage den ferdi da?

Planen er vel å få den ferdig til sommerens treff,men er mye arbeid igjen så får se...:) Ufattelig mye pirkearbeid som tar tid.. :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått i deler av maskinisten igjen idag...har ikke hatt på toppen da jeg mangler litt deler til den før den er komplett.

På vei inn:

okv74ajfczsqdlf7xg1y.jpg

z180bjppeo5le38xdnq3.jpg

Skal ha nye motorfester,men de er self ikke dukket opp i posten enda...så motoren er løs,ligger bare på de gamle festa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takker...:)

Har fått gjort litt mer,har blant annet fått på toppen med ny kam fra kmcams...kan anbefale den gjengen på det sterkeste angående service...:D Ellers fikk jeg en pakke fra gs igår,med en god del småtterier som filter,plugger,klips og mye annet småtterier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Då har bilen blitt starta for første gang på leeeeeeenge..måtte bare montere på eksos og innsug for å teste..:) Starta lett og hørtes frisk ut,og ingen lekkasjer å spore..:)

e2k60v1drgrsom6134zw.jpg

Skal ryddest endel her da,lage nytt ledningsnett,og innsug me gasser skal bli til noe annet...;) Hadde tenkt å bygge om til innspr,men har slått fra meg det.

zxbnzd5m59sblm0bqryh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...