Gå til innhold

Jås sin E21


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Slanger etc får du evt presset hos Tess. Jeg har bare gode slangestusser,slanger og klemmer.

Funket fint i flere år.

Modifiser S14 panna,travers er det vel ikke helt heldig å trolle for mye med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest igjennom hele tråden og må jeg si jeg liker modifikasjonene :) Arbeidet er nøye gjort og ikke gjort halveis. Å at ting er godkjent er tommel opp fra meg :) Komplett rå og fin bil :) Spørsmål om bremseklossene du bruker, er XP8 allsidige? Hvordan fungerer de til vanlig bruk anngående støv og bremsekraft?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest igjennom hele tråden og må jeg si jeg liker modifikasjonene :) Arbeidet er nøye gjort og ikke gjort halveis. Å at ting er godkjent er tommel opp fra meg :) Komplett rå og fin bil :) Spørsmål om bremseklossene du bruker, er XP8 allsidige? Hvordan fungerer de til vanlig bruk anngående støv og bremsekraft?:)

Takk for det!

De fungerer ok,men må ha litt varme før de biter skikkelig...og så kan de hyle litt og støver mer en vanlige klosser...men helt ubrukelige er de ikke..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det nærmer seg bmw-dagene på våler, og driver med siste klargjøring. Har lenge hatt lyst på bøttestol og skikkelige seler,så når jeg fant noen ok handla jeg. Sitter vertfall fast kan en si,så blir spennende og teste på våler!

7AFBB84B-EB42-4804-A8E4-579B8C89D823-3775-000001B4DF89D831_zpsecbf658b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg bmw-dagene på våler, og driver med siste klargjøring. Har lenge hatt lyst på bøttestol og skikkelige seler,så når jeg fant noen ok handla jeg. Sitter vertfall fast kan en si,så blir spennende og teste på våler!

[ Bilde ]

Skikkelig kult med 4-pkt belte uten bur om du taker.

Tror du skal holde deg til de vanlige beltene inntil videre, for det der er langt i fra sikkrere enn å ha vanlig stol med vanlig 3-pkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er fullstendig klar over det,så får se om jeg tester 4-punkten. Var mest en skikkelig stol jeg savna,de originale gir lite støtte.

Du skal ikke til Våler du da SSM? Kunne tenkt meg å sett bilen din live!

4-pkt er jo i og for seg heller ikke noe å trakte etter, siden om man smeller så kommer du til å skli under magebeltet og det vil gi det mye indre skader. Det er nesten bare nordmenn som er dumme nok til å akseptere det i bruk på bane. Er snakk om tid før det er minimum krav til 6-pkt, at 5-pkt ikke er godt nok lenger.

Blir ikke noe Våler på meg nei, har vert over den vidda 4 ganger i år, så nå gidder jeg rett og slett ikke :P Har lyst, men er lei. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tommel" opp!

Vi sees. Her er det ikke klart... ;)

Å,mye som står igjen da?

Litt. Jobber med saken,fått feil deler idag også.

Ingenting som hindrer meg i å dra,så ikke boe krise. Bestillte nye sentermuttere til RS hjula.

Så viste det seg at jeg har det lille senteret og ikke det store... Og de var jo ikke akkurat billig heller,så nå får jeg kjøre med de jeg har selv om de er bygger så mye.

Holder på med nød ekspansjonstank nå,så får jeg lage ny penere senere,den andre gikk åt skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...