Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei, skal mappe min bmw 325turbo som nå har mega squirt..

men vet ikke helt hvem som er god på dette??

har vore i kontakt med TK-Trimming men er noe usikker..noen som har hørt om de før..??

noen som har forslag til meg? noen som har gode referanser og vise til...

ikke noen som bare har hørt at det skal være bra men noen som er fornøyd..:)

send gjerne pm:)

Posted

Hmm,TK tar vel ikke på seg sånne oppdrag lenger tror jeg.

Men vet at autokvikk i oslo har mappet disse ihvertfall.

Alle tuning firmaer burde vel kunne klare å mappe disse,for det er slettt ingen heksekunst.

Posted

nei TK harvell sluttet litt..men det jobbet en som het jan ivar trøyterud der som sku kunne det..men han har sluttet og startet for seg selv..men tenkte kansje d var noen som hadde hørt dette her inne?

autokvikk..flinke de da?

får jeg et dålig mapp går det jo sikkert for til hel..... :/

Posted

At dem lager en map som er så dårlig at motoren din går til dundas tror jeg nok ikke nei.

Er meget kynndig han som mapper for autokvikk.Sier seg vel selv at han er dyktig når han bygde en m50,ladet med rundt 1 bar,og fikk ut drøye 600hk.

Posted

TK Trimming benyttet jeg på en Turbo Galant jeg bygde engang i tiden. Og jeg hadde ikke benyttet de igjen. De hadde bilen en hel dag (fra 08 til 16.30), og klarte ikke få opp et skikkelig mapp på det. De fikk bilen til og starte og slikt, men så fort den fikk ladetrykk kuttet den, den kokte på tomgang osv osv.

Det hele endte med at ejg fikk satt haltech og mappet det sammen med en kompis.

Posted
hei, skal mappe min bmw 325turbo som nå har mega squirt..

men vet ikke helt hvem som er god på dette??

har vore i kontakt med TK-Trimming men er noe usikker..noen som har hørt om de før..??

noen som har forslag til meg? noen som har gode referanser og vise til...

ikke noen som bare har hørt at det skal være bra men noen som er fornøyd..:)

send gjerne pm:)

Har du programmet som kan tune mega squirt`n?

har noen grafer om du vil ha dem.

nettopp tuna min 325 med mega squirt, men er ikke helt ferdi enda.

Posted
de som kan sakene sine har som regel ikke tid :(

bjørnstad bil har ikke noe vente tid. sankket med dem for e månde siden om mapping. skulle bare si fra dagen før jeg kom

Posted
Bjørnstad bil i Tr heim er og dyktige. Geir som jobber der kan sakene sine

har også hørt at geir haugen skal ver flink med programene..men sliter litt med tenningen han...mange av de jeg har snakket med har hatt ras av hannes feiløer..men ingen er vell feil frie.. trur jeg kommer til og bestille time hoss es tuning jeg.. har tru på de gutta pluss at det ikke er mer enn 4timer unna..

Posted
Bjørnstad bil i Tr heim er og dyktige. Geir som jobber der kan sakene sine

har også hørt at geir haugen skal ver flink med programene..men sliter litt med tenningen han...mange av de jeg har snakket med har hatt ras av hannes feiløer..men ingen er vell feil frie.. trur jeg kommer til og bestille time hoss es tuning jeg.. har tru på de gutta pluss at det ikke er mer enn 4timer unna..

Jo har og hørt de har blåst noen motorer. Men han der bygde bmw motorer med 500 600 hk i allerede for 10 15år siden så jeg vet han er dyktig. Har kjøpt deler av han og han er hyggelig og veldig imøtekommende!