AlXz Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Motor kommer fra 1991 modell BMW E36 Sedan Km ifølge speedo ca 318 000km. Kan selge komplett med alt du ønsker. Eller salg av deler vurderes. MotorDynamoCoilStarterTomgangsregulatorGrenrørosv.. (komplett!) Girkasse (Getrag. Passer 318, 320 og 325 også!) Hjerne Ledningsnett LMM (Luft Mengde Måler) Har ellers det mest av deler, dersom mer ønskes. F.eks eksosanlegg med lambda osv osv.. Prisantydning 3000,- for alt!!! Kan vurdere å selge i deler. By på det du ønsker.
Hauso Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 mye skal du ha for viskosekoblinga di? =) hvis du selger den separat?
AlXz Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 mye skal du ha for viskosekoblinga di? =) hvis du selger den separat? Motor går komplett... Om jeg ikke får et veldig bra bud
AlXz Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Ingen som trenger en billig grei motor?? Greit å få solgt den før den plukkes ut tenkte jeg, men må snart ut.. Er jo en grei fordel å få prøvekjørt den!
AlXz Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Ingen som trenger en billig motor??? Går ut av bil ganske snart. Enten i dag eller imorgen tenker jeg! Så om noen bil prøve den er det siste mulighet nå!!! Kom gjerne med bud! Alt som ønskes kan følge med, og motor kan selges løst om det ønskes.
AlXz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Motor er nå ute av bil.. Har lydopptak om noen er intresert Har ellers det aller meste av E36 Sedan deler til salgs også. Om du trenger mer enn bare motor, osv eller andre ting
g-heis Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 har du solgt motoren evt hvor mye skal du ha for den ?
AlXz Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Alt er fortsatt til salgs. Kom med bud på det du ønsker. Må vekk 3000,- for alt listet over. Evt bud mottas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå