Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle BMW folk. Snart klar med bilen igjen etter motorras på rudskogen i sept. Håper å bremse rundt 500 hk i år. Akkurat lakkert i litt retrostil nå i vinter. Mangler frontspoiler. Noen som har noe liggende?? Vil ikke ha noe prangende greier da resten av bilen er orig i karosseriet. Men er åpen for forslag.hqivsrdesym2s7l5dut2.jpg86sfleap6qwygrnl91rj.jpgzs8rz6f3a05nd2m7s25x.jpg08z0qtmz2u9jm9vzngqc.jpg0ti908cjp82lg0hgvb4m.jpg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mener vel det skal gå å få ut rundt 600 hk nå. Men tror jeg legger meg rundt 500. Kjørte original veiv og stempler fra 325i med 487 hk og 1,6 i ladetrykk. Det ble for mye for den gitt. Det endte ikke værre en sprukket topp og vann i olja. Så det ble ikke totalras da. Men nå er all innmat ny og smidd. Fredrik "Finger`n" skrur så nå får vi krysse fingrene for en sesong med mye show.

Skrevet
. Men Kjørte original veiv og stempler fra 325i med 487 hk og 1,6 i ladetrykk. Det ble for mye for den gitt. Det endte ikke værre en sprukket topp og vann i olja. Så det ble ikke totalras da.

Det var jo flaks i uflaks da. Men det virker som du har gardert deg denne sesongen ivertfall. Får håpe du får mye morro og lite skruing da :D

Ska du til våler i mai med bilen??

Skrevet

Håper turboxs har tid til å legge inn specs på den nye motoren. Han som skrur og kjøper deler. Er i den uheldige situasjonen at jeg bare havner opp med regninga. He he! Har trua på Fredrik hvertfall.

Skrevet

Håper jeg er klar til Våler i mai ja. Ellers må jeg jo bare bruke fjøsvifta på banen den helgen. Går greit den også, men kan jo ikke samenlignes med BMW`n selvfølgelig.

Skrevet
Håper jeg er klar til Våler i mai ja. Ellers må jeg jo bare bruke fjøsvifta på banen den helgen. Går greit den også, men kan jo ikke samenlignes med BMW`n selvfølgelig.

Hehe :D e55'en du tenker på. De flytter jo reit på seg de da, men jeg har ikke vanskeli for og tro at e30'en er hakket være :D

Skrevet

Litt om nye motoren til tore.

Dette var jo i utgangspunktet en motor som hadde nesten 500 hk. Så jeg gjennomfører en oppbygging med utgangspunkt om å få den holdbar og mer kjørbar. Så vi går for mer volum.

2.9l veiv

Smidde stempeler og stålråder

Ny topp som blir sveisa og småporta.

Nye bedre vippearmer.

Tenkt noe mer på annen turbo eller Tore?

Det vil nok sørge for en snillere kurve.

Men skal du bare ligge kaaaaaav sidelengs som jeg hører du pleier så er denna fin. Må bare holde den igang... HeHe

Skrevet

He he! Liker å kjøre publikumsvennlig ja. Syntes rett og slett det er drittmorro Når det går breit! Var jo litt gøy når den var så vill da. Tror vi bruker den gode gamle Scania vifta jeg. Så bygger vi neste prosjekt litt snillere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...