flanders Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 hei, noen som har skiftet hjulbue bak på e34 touring? Hvor fikk dere tak i den ? Veng hadde kun til sedan? Er dei like? Trenger hjelp her... På forhånd takk
Ingebrigtsen Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Endelig fått deg 530 nå da? Vet ikke om de er like, men skal på verkstedet nå så da kan jeg sammenligne
flanders Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 hei ja har fått tak i en og den har vært borti en annen bil og fått litt skade på skjermbuen i formen, dører er byttet. mulig det går uten og bytte men det beste hadde vore å bytta så nå blir det full gass i verkstede og prøve få montert m5 v8 motoren og gear til sommeren...
flanders Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 gs.... dei ha bare heile bakskjermen ikke mulig og få tak i kun skjermbuen? litt prisforskjell for å si det sån
Ingebrigtsen Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Oki, høres ut som et bra prosjekt da Jeg sammenlignet skjermbuene på sedan og touringen i kveld og etter det jeg målte så er de like de
flanders Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Oki, høres ut som et bra prosjekt da Jeg sammenlignet skjermbuene på sedan og touringen i kveld og etter det jeg målte så er de like de Takker for tilbakemeldinga. Da prøver vi skjermbuen fra sedan... Du fe si ifra vist du er interisert i gass anlegg te 530 din, sitter et på min 530, strøkent opplagt, så er jo bolt on på din. Selges billig. Og billigt og kjøre med.
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Haha gassannlegg sier du.. Nei får gå med god gammel bensin Fikk eu-godkjent 530`n i dag forresten så har vært ute og kost meg litt i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå