jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg får liksom ikke fangeren helt inntil forsterkningsbjelken foran. Også sliter jeg med å få skjermen, grillramma og fangeren kant i kant hvis dere skjønner. Virker som fangeren ikke er helt på plass. Men den er helt inntil forsterkningen på begge sidene, bare ikke fremme ved skiltet. Noen tips til hvordan få dette bra?
StianA Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 hvis jeg fårstår deg rett har du problem og få den bjelken som skal inne i frontfangeren? i såfall sleit jeg noe vilt med det selv. men må bare bruke muskler som faen og til slutt var det på plass men var trangt ja.
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Fikk det til nå, det var en plastikktapp som satt midt på som skulle inn i et hull. Den hadde bomma:p Så nå er det helt inntil bjelken overalt, men jeg synes likevel ikke det ser ut som det skal. Den "sagger" liksom litt på venstre side. Altså peker litt ned i bakkant. Skal ta et bilde.
BreitBau Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Da justerer du skinna den går i.. Er vel original?
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Er ikke original nei, ST-import. MEn du tenker på den skinna som er på begge sider som glir inn i et spor? Den er det ikke noe festemuligheter på, er det vel? Den bare holder den inntil.
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 kunne ikke se noen justeringsmuligheter på den gamle originalfangern heller. Bare at den gled fritt frem og tilbake på disse skinnene på hver side. Kan det låses av på noen måte da? (bortsett fra epoxy)!!
Gjest Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 De skal passe 100% fangerene.. Har montert noen selv, og det gikk som smurt. Har hatt noen som har fått problemer, men det har skyldes at det har vært defekte komponenter på bilen. Er ikke det en skru på skjermen da som går inn i fangeren for å feste den opp liksom?
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 virker som om fangeren passer fint, så det er nok ikke den det er noe galt med:) Skal ut å sjekke etterpå Lager mat:p
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Noen ideer? Hvordan er fangern egentlig festet i bakkant ? Jeg ser kun de skinnene jeg... Og de holder den ikke inntil på noe vis., de bare styrer den på en måte:p
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 du må nok bare fikle det til... siden bilen din har blitt smelt foran, kan det jo være at rammevanene har fått seg en trykk (eller de "støtdemperene")
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Ja var det jeg også tenkte, men smellen var så liten at det bare ble en sprekk i fangern , jeg sammenlignet de "støtdemperne" etterpå, men de ser likelange ut. Får bare prøve å fikle det til;)
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 evt flytte festet på sia ned, og løfte skruene til frontfangeren opp... slik at den "vippen" blir borte... det vil nok hjelpe litt i hvertfall...
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Det må du forklare en gang til:) Flytte festet ned? Det sitter jo fast forskjermen(innerskjermen av stål). Vanskelig å flytte det ned. ..
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 syntes å huske at det kan flyttes litt... hmmm... men hvis du "løfter" fangeren opp i framfestet (vangen) så bli jo fangeren mer rett i forhold til grillramma... du kan evt skimse ned festet litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå