Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får liksom ikke fangeren helt inntil forsterkningsbjelken foran. Også sliter jeg med å få skjermen, grillramma og fangeren kant i kant hvis dere skjønner. Virker som fangeren ikke er helt på plass. Men den er helt inntil forsterkningen på begge sidene, bare ikke fremme ved skiltet.

Noen tips til hvordan få dette bra?

Skrevet

hvis jeg fårstår deg rett har du problem og få den bjelken som skal inne i frontfangeren?

i såfall sleit jeg noe vilt med det selv. men må bare bruke muskler som faen og til slutt var det på plass :P

men var trangt ja.

Skrevet

Fikk det til nå, det var en plastikktapp som satt midt på som skulle inn i et hull. Den hadde bomma:p

Så nå er det helt inntil bjelken overalt, men jeg synes likevel ikke det ser ut som det skal. Den "sagger" liksom litt på venstre side. Altså peker litt ned i bakkant.

Skal ta et bilde.

Skrevet

Er ikke original nei, ST-import. MEn du tenker på den skinna som er på begge sider som glir inn i et spor? Den er det ikke noe festemuligheter på, er det vel? Den bare holder den inntil.

Skrevet

kunne ikke se noen justeringsmuligheter på den gamle originalfangern heller. Bare at den gled fritt frem og tilbake på disse skinnene på hver side. Kan det låses av på noen måte da? (bortsett fra epoxy)!! ;)

Skrevet

De skal passe 100% fangerene.. Har montert noen selv, og det gikk som smurt. Har hatt noen som har fått problemer, men det har skyldes at det har vært defekte komponenter på bilen.

Er ikke det en skru på skjermen da som går inn i fangeren for å feste den opp liksom?

Skrevet

Ja var det jeg også tenkte, men smellen var så liten at det bare ble en sprekk i fangern , jeg sammenlignet de "støtdemperne" etterpå, men de ser likelange ut. Får bare prøve å fikle det til;)

Skrevet

syntes å huske at det kan flyttes litt... hmmm...

men hvis du "løfter" fangeren opp i framfestet (vangen) så bli jo fangeren mer rett i forhold til grillramma... du kan evt skimse ned festet litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...