Gå til innhold

S. E28 525 selges.SOLGT

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg selge min gode vinterbil etter å ha hatt den i 1,5 år. Selges pga overgang til firmabil. Bilen er en 525 E28 86 mod. Gått 260.000. Motor gått ca 200.000. Bilen har vært en trofast traver uten noe problemer. starter og går hver eneste dag samme hvor kaldt det har vært. Bilen må på Eu kontroll iløpet av april.

Det er er litt rust på bilen men ikke noe som er problematisk etter det jeg har sett. Bilen lekker også litt servo olje (rundt pumpa). følger med ganske utslitte vinterdekk og greie sommer hjul. Er effektanlegg på den og openair filter. Det er helt nytt batteri på den og nye plugger.

Selges eks åravgift. Beklager snøfulle bilder men falt 25 cm natten til i går så fikk ikke bilen helt rein for snø.

Bud ønskes.

fwu104ar14ambkyihgpp.jpg

3ifbytnrdvlw8glwiidn.jpg

18jork5spife1uvbgm7h.jpg

q2hb2scyilkgkjg039yt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utstyr?soltak?skal du ha årsavgiften?tenkte å bruke bilen frem til vrake-fristen:) trenger billig bil nå som sjuern begynner å hoste samt merca er på verksted for å bytte hele fronten og alt mulig rart...

Er soltak på den ja. ikke noe spes utstyr. elektriske speil er det da og hengerfeste. hehe. Selges eks åravgift. det står i annonsen. ring gjerne for mere info lettere å forklare ting og slik da.

tlf 92647476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor står bilen? Står den på Gjøvik? Eventuelt, hva tror du må fikses og ordnes for å få den EU-godkjent?

Er interessert.

Mvh

Jonas

Bilen står på Gjøvik ja. Er litt som må fikses på den for at det skal gå, men det er ingen store ting for å si det slik. men vil du ha mere info og en prat er det bare å ringe meg.

tlf: 92647476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...