Stramvaier Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Nå skal jeg selge min gode vinterbil etter å ha hatt den i 1,5 år. Selges pga overgang til firmabil. Bilen er en 525 E28 86 mod. Gått 260.000. Motor gått ca 200.000. Bilen har vært en trofast traver uten noe problemer. starter og går hver eneste dag samme hvor kaldt det har vært. Bilen må på Eu kontroll iløpet av april. Det er er litt rust på bilen men ikke noe som er problematisk etter det jeg har sett. Bilen lekker også litt servo olje (rundt pumpa). følger med ganske utslitte vinterdekk og greie sommer hjul. Er effektanlegg på den og openair filter. Det er helt nytt batteri på den og nye plugger. Selges eks åravgift. Beklager snøfulle bilder men falt 25 cm natten til i går så fikk ikke bilen helt rein for snø. Bud ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 bilder av interiøret? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 bud et lite stk over vrakpant. Interiøret er ikke så veldig mye å skryte av. er hullete sjåførsete. men det er setetrekk i alle seter. sort og blått, ikke akkurat vakkert men det som satt der når jeg kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Pris på beistet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 bud et lite stk over vrakpant kan man starte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 starter på 2500,- jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 2500 er noter. nr mitt er 92647476 om noen vil ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Budet på 3000 kr kom inn på pm i går. noen som vil by over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 utstyr?soltak?skal du ha årsavgiften?tenkte å bruke bilen frem til vrake-fristen:) trenger billig bil nå som sjuern begynner å hoste samt merca er på verksted for å bytte hele fronten og alt mulig rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei! Hvor står bilen? Står den på Gjøvik? Eventuelt, hva tror du må fikses og ordnes for å få den EU-godkjent? Er interessert. Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 utstyr?soltak?skal du ha årsavgiften?tenkte å bruke bilen frem til vrake-fristen:) trenger billig bil nå som sjuern begynner å hoste samt merca er på verksted for å bytte hele fronten og alt mulig rart... Er soltak på den ja. ikke noe spes utstyr. elektriske speil er det da og hengerfeste. hehe. Selges eks åravgift. det står i annonsen. ring gjerne for mere info lettere å forklare ting og slik da. tlf 92647476 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei!Hvor står bilen? Står den på Gjøvik? Eventuelt, hva tror du må fikses og ordnes for å få den EU-godkjent? Er interessert. Mvh Jonas Bilen står på Gjøvik ja. Er litt som må fikses på den for at det skal gå, men det er ingen store ting for å si det slik. men vil du ha mere info og en prat er det bare å ringe meg. tlf: 92647476 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 etter hyggelig samtale får jeg vel slenge inn ett bud på 3500kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Det er hyggelig. Budet er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg