Haakonv Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Hvor kan jeg finne hjelp for å få satt opp register kjede rett på min 92 318is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Du må først ta turen til biltema eller en annen bilrekvesita butikk og kjøpe en Haynes service og repp bok BMW 3 serie 91 til 96. Du får garentert bruk for den en annen gang også. du trenger et slik verktøy Kan sikkert gjøres på øyemål også men jeg vil ikke annbefale det. her er tegninger av verktøyet eller kan det kjøpes på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Verktøyet lager du enkelt av en stålplate. Jeg laget en til M50b25, omtrent samme form som den du må ha. Fungerte utmerket. Eneste som er vikrig er at vinklene er 90 grader og ligger ordentlig nedtil kammen. Ellers er det ikke så nøye;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakonv Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Takk for hjelpen! skal se om jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 http://www.tooled-up.com/ UK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakonv Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Er ganske sikker på at alt er rett nå. Men når jeg prøver å starte så tenner den bare et lite øyeblikk også helt dødt videre når starteren fortsetter å går. Samma skjer igjen om jeg skrur av tenning og prøver på nytt. Tro hva som forårsaker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 LMM? skjekk alle slanger og belger. kan være noe så enkelt som falsk luft. er ofte sprekker inne i ( valkene ) eller tungangs motor slangende går utifra at du har låst svinhjulet med låsepinnen. hadde sikkert ikke tend i det heletat hvist det var feil. Veiv og cam sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Skjekk at jordinger er gode å at det batteriet er fult oppladet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå