StianA Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Hei Har fått inn et parti med beskyttelses klistremerker til laptop som settes på lokket. Dimensjonene er 36cm x 27cm passer alle laptopper fra 12 " til 15" kan også settes på 17 " men da vil det bli litt snaut i kantene men ser helt greit ut. disse er meget enkle og sette på, følger også med en bruksandvisning. Prisen er 200,- ink Frakt Dersom du vil ha kontakt meg på PM Mvh stian
sveinis Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hmmm... Skulle gjerne hatt et sånt, men BMW-merket er jo akkurat der eple-merket er på laptopen min. Finnes ikke andre versjoner?
StianA Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Hmmm... Skulle gjerne hatt et sånt, men BMW-merket er jo akkurat der eple-merket er på laptopen min. Finnes ikke andre versjoner? du har pm
325demon Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 send meg konto nummeret ditt på pm a, så skal jeg sende adresse når jeg har fått satt over:)
StianA Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 send meg konto nummeret ditt på pm a, så skal jeg sende adresse når jeg har fått satt over:) da var pm sendt
Bjarte87 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hei! sjekker mål på dataen når eg kommer hjem. kjøper sikkert eit sånt:-) Mvh Bjarte
StianA Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 åssen er et og ta vekk det igjen da? skal være det ja, står det skal ta ca 10 minutter på bruksandvisningen
StianA Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 har satt ned prisen til 150 kr på de jeg har igjen. ta kontakt på pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå