Nylund Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 noen som har demontert midtkonsoll delen på en e-39? tenker da på delen rundt girstanga(automat/step),noen tips? lurer og på om det går an og kun demontere den "tre" delen på selve girkula? er ting som skal lakkes!! takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Skal gjøre det sammen med min så jeg henger meg på her.Ang girkula Vil jeg tro at den er demonterbar...Bare plukke av de 2 bitene på siden av treverket.Men kan ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 fikk av girkula,var bare og ta skikkelig tak:) men det ser ut som at hele girkula må leveres inn til lakk,tror ikkje det går an og demontere kun den tredelen som er på kula:/ er det noen som har tatt av det dekselet forran cdspilleren,sliter litt med det nå!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hvis du vipper opp dekselet foran cd-spilleren og ser oppunder ser du sikkert 3 sånne små skarpe skiver med hull i, som holder dekselet på plass. Det er bare til å få lirke de av (uten å miste de) og dekselet er løst. Platen rundt girkula sitter med 2 skruer under girmansjetten, og en skrue under nødblinkknappen, og 2 stk under midtarmlenet... (hvis jeg husker rett da...en stund siden jeg skiftet mine) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 ja,vi skjønte det til slutt,men di skivene ble jo ødelagt da,var umulig og få dem ut hele:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå