bmwt Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 har en 525tds manuell som har begynt gradvis å mer å mer å "lugge" på lave turtall...utrolig plagsomt ved vanlig kjøring/køkjøring etc...noen som har vært borti lignende problem???
LodeRunner Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Får slenge ut en ide Har opplevd voldsom lugging i første gir, utrolig plagsomt ved køkjøring og start i 1. gir. Da var det girkassen som var gåen.
Bmw_325i_ Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 sjekk dysene dine kan være dem. hadde værtfall samme problem å det var ene dysa som hadde klikka. gikk å fuska veldig på lav rpm. funka "greit" ellers.
|Ole| Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Dette har eg stor erfaring med i E30 iallefall, har aldri skjedd nokke drastisk pga dette...Kjennes ut som slark i girkassa eller i drivområdet iallefall
bmwt Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 ufattelig plagsomt...hopper jo som en kenguru til tider...forsvinner om jeg gir litt gass eller girer ned et gir..
bmwt Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 motorgangen er helt super den....bilen går helt fint ved belastning også,men ved høye gir og lavt turtall begynner den å hoppe fremover..
bmwt Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 coil som i første innlegg står; 525tds...DIESEL...
kbteknik Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 jeg hadde sjekket hardyskiven, den sitter imellom girkasse og aksel, kan være slark i akselleie å
E28 TURBO Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Luft mengde måleren er jo slitedel på sånne motorer. Dra på gs eller bmw og få sjekket etter feilkoder og sjekke lmm.Er nok injektrorer på den bilen. Kommer ann på modell. Er litt dårlig forklart. Kutter motor og kommer igjen, eller er det som om noe klyper og slipper igjen. Lyder? Kan jo være lager på mellomaksel eller dif som klyper. Eller motor som kutter av en grunn. Kan jo være sensor trøbbel og på insprut. Står jo ikke årsmodell engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå