B_K___ Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Heisann folkens Har endelig funnet noen som har SMC O felger nå Skal bestille de nå, men lurer på om et15 blir for mye?? eller går det bare fint? noen som har noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Er ikke ET 15 akkurat det samme som er på en E60?Eller er det noe sesielt med de felgene her som jeg ikke vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 et20 er originalt på e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 My bad. Men det burde vel gå fint det?Er det ikke +- 5 som er innenfor reglene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Håper det=) godt mulig det er innenfor reglene ja=) har aldri skrevet hjula inn i vognkortet jeg så det bryr jeg meg ikke så mye om=) Vet ikke hvor mye i mm det bygger ut... hadde slike på min gamle E39 men husker ikke innpresset. lurer også på hvordan det tar seg ut på E60=) skulle sett noen bilder=) noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå