jensemann23 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Er lei av å bytte lambdasonde på bilen nå, så jeg tok vekk hele dritten, klippet ledningen helt inne ved sonden. Motoren går helt likt, jevn tomgang og drar like godt. Skjønner ikke det.. Alle klager over gåen lambda, rykking og napping, dårlig tomgang osv osv. Den bruker faktisk mindre bensin nå enn da jeg hadde den ødelagte sonden innkoblet. Nå går motoren i nødmodus, dvs den sender en middelverdi av lambdaverdien til ECU. ( 0,43 volt. ) Noen flere som kjører uten lambda her? Går den igjennom EU/CO kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg har også erfaring med at det ikke er noen forskjell med eller uten lambda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 om det er fordi du syns den er dyr så går det fint ant og bruke biltema lambda.. universal man, trenger ikke en orginal sensor for å lukte på eksos ganske simpel konstruksjon, flere jeg kjenner som har brukt det istede.. par 100lapper istede for bmw pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 På min gamle corrado koblet jeg på to motstander slik at hjernen trodde den fikk riktige signaler. Kan sjekke hvor mye ohm det er på disse om det er av interesse? Jeg kjørte slik pga. jeg kjørte med bblambda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå