bim_e46 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Skal kjøpe 4 nye 6.25` høytalere til bilen min, men hvilket merke er og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Kan jeg få¨lov og legge inn ett ekstra spørsmål i samma slengen ? Jeg har en e46 Coupe... Kan jeg kjøpt 4stk 6,25" coaxial høytalere da ? Elr må jeg bruke komponentsett ? Evt. hva er forskjellen ? (effekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Skal kjøpe 4 nye 6.25` høytalere til bilen min, men hvilket merke er og anbefale? aldri hørt om 6,25" men 5,25" og 6,5" er en annen sak Focal er og anbefale. men etter de eg har fått med meg inn på forume her. so er de visst litt problemer med og skifte 6,5 høytalere (uten modifikasjoner, grunnet dybde på høytaler) i e46. den løysningen som er de letteste er og kjøpe en brakett. slik at du bruker 5,25" høytalere istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Kan jeg få¨lov og legge inn ett ekstra spørsmål i samma slengen ?Jeg har en e46 Coupe... Kan jeg kjøpt 4stk 6,25" coaxial høytalere da ? Elr må jeg bruke komponentsett ? Evt. hva er forskjellen ? (effekt) du skal ha komponentsett framme,¨forskjellen er at diskant på komponentsett er seperat i fra høytaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 du skal ha komponentsett framme,¨forskjellen er at diskant på komponentsett er seperat i fra høytaler ...og dette er ufravikelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Skal kjøpe 4 nye 6.25` høytalere til bilen min, men hvilket merke er og anbefale? Lite er så "smak og behag" som lyd...ta med grom-cd'n....finn deg en bilstereoforhandler som har litt utvalg...å lytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå