Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1992 Hydrolift t20 med 200 yamaha av samme årsmodell vurderes solgt til rett pris. båten var nyshinet for 3 år siden med ny lakk og nytt interiør. fremstår i dag som pen, men ikke strøken. er oppgradert med ny cmc lift, stor stereo av sony/jbl med 6,5" KOMPONENTSETT, 6x9 og 2x10" aktiv subb. og 4 kanals forsterker. sony marine stereo. alle høytalere utenom sub er marine. båten er betydelig påkostet siste år, har 3 propeller, nytt gele batteri og ny lift. bare den kostet 15000. med instrument og bryter.

båten ligger lagret på land i oppvarmet hall. vurderes solgt ved bud over 140000,-

send pm ved interesse. spørsmål besvares så godt jeg kan.

3uotn67a4wlt7kou8mc9.jpg

89eo6mowx25aj1kec4ar.jpg

j5trtsmcpyeokkgjo8b3.jpg

ojunt5iipm9jpy6egnql.jpg

65qx6vj2m745z1wlcgkv.jpg

Skrevet

dt varierer etter propell, har logget 70,4 gps knop med cleaveren, men da er ikke akslerasjonen den beste, men med turbo prop en som står på nå vil jeg tippe den går 60 knop? omtrent uansett last. vet de har logget oppunder 90 knop på disse båtene med rett oppsett og 250-300 hk, men jeg personlig synes min går rikelig fort. man trenger solbriller for å si det sånn:)

• 1 month later...
Skrevet
dt varierer etter propell, har logget 70,4 gps knop med cleaveren, men da er ikke akslerasjonen den beste, men med turbo prop en som står på nå vil jeg tippe den går 60 knop? omtrent uansett last. vet de har logget oppunder 90 knop på disse båtene med rett oppsett og 250-300 hk, men jeg personlig synes min går rikelig fort. man trenger solbriller for å si det sånn:)

Siden du ber om kommentarer og jeg hovedsaklig er vant med fast mark under bena så får sjøfolket her inne bære over med spørsmålet mitt hvis det er dumt, MEN:

Hvordan fungerer en turbo-propell? Er det noe hokus-pokus med den ettersom den heter Turbo-propell, eller er det en vanlig propell som har fått et fint navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...