viplash Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Hei! Jeg skal selge min Mercedes-Benz, og kjøpe meg en 7'er. Gleder meg til og få BMW igjen. Men den som vil ha bilen min er en kar i fra Bergen. Han har ikke mulighet til og komme og se bilen, og vil at jeg skal sende den med et transport selskap over til han. Jeg skal selvfølgelig ha oppgjør for bilen før jeg sender bilen, og kjøper må betale frakten for bilen. Men spørsmålet mitt er, er det noen som har erfaring med og sende bil med transport selskap? Jeg har kommet over et selskap i Drammen som heter Auto Transport Service AS. Er det noen som har kjennskap til dette? Eller vet om noen som er bra? eller har noen generelle tips og råd til meg?! =)
viplash Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 kjør over og fly hjem gidder jeg ikke. hehe.. ALT for langt for og bli kvitt en bil egentlig. hehe. Ikke så dyrt og sende over fjellet heller, og det er ikke jeg som skal betale transporten
viplash Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 ca 4000,- er prisen oppgitt. og det er jo noe kjøper skal eventuelt betale.
milhouse Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 autotransport er de som levere til alle BMW forhandlerne i Norge. Vi får daglig biler med de og de er dyktige.
turboxs Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 jeg kunne kjørt men det blir ikke noe kr igjen med den prisen. Klarer liksom ikke matche trailer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå