Bliza Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Hei jeg fikk litt problemer i dag med min bmw e46 320i 2000mod . jeg var på vei fra en kompis og når jeg kom ut fra gårdplassen hannes så starta bilen å spøle litt pga av at det var så sykt glatt . og plutselig slo antispinnen seg av og motoren dro veldig dårlig , det var nesten som om den gjikk for halv maskin. jeg prøvde å slå på antispinnen igjen fordi den hadde slått seg av , men neida ikke noe respons og få der nei. så stoppa jeg ved et lys så jeg kunne se evt om jeg hadde noe lekasje elns men neida. så stoppa jeg motoren og venta litt 10 min ca , så var den tilbake til det som var normalt . jeg synes det var jævli rart og hørtes veldig dyrt ut når det sto på men så ble den jo frisk igjen. lurer på hva det kan ha vært . og enda et spørsmål , på venstre side ved fronten på det dekselet under motoren henger det en ledning , har det vært en føler der elns? takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå