Gjest Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 har et problem på e36en min, på førerdøra så er døra veldig vond å få igjen. må smelle den på plass for hvis ikke så låser ikke "låsen" (kommer ikke på noe bedre ord ) igjen døra. er det noen justeringsgreier for at den "låsen" kan bli bedre så slipper jeg å se ut som jeg prøver å få den til å passe på høyresiden når jeg lukker igjen døra
Danny89 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Prøvd og fette opp koplinga i låsen din da? lønner seg vel å gjøre det før man prøver og bytte dørlås:P
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 døra de er ikke litt skjev da? slik at den ikke smetter lett og rett inn?
Gjest Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 skal ta en nærmere kikk på døra. prøvde med 5-56 for en stund siden men skjedde ikke noe. skal prøve å få noe fett der. har tatt av dørtrekket pga det løsnet så er det bare og skru opp de to eller tre torx skruene og da ut hele skiten ?
Gjest Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 har sett litt mere på låsekassa men må nok bytte den tenker jeg. så hvis noen har så skrik ut.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Har to låsekasser liggende som hører til en 92' 318is coupe. Men om den passer vet jeg ikke. De er hvertfall helt nye å ubrukte.... Sjekka online ETK, og ser at begge bilene bruker samme produktnummer....så de burde passe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå