C.Ellingsen Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Hei min kupevifte er gåen. Jeg regner med det er lageret som har tatt kvelden. Vet noen av dere hvordan jeg på enklest måte kan bytte denne? Legg gjerne ut bilder for å illustere. MVH Christian
jallaask Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 kupe viften bytter du fra motor rommet. ligger et deksel der kablene til ECU`en ligger rett bak toppen. skru av det så ser du rett inn på kupe viste. har ingen bilder men er ikke vanskeli og se. denne jobben er fort gjort.
Jørgen Lie Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 som nevn tidligere, først ta av kabelrekka på torpedovegg som ligger i ei lita skinne. skru av d svarte dekselet. så kommer du til å se "luftebalene", disse må du ta av på begge sider, koble av ledningene (tror det er to, om ikke bare ei) å så ta av festet som går over motor. vær litt forsiktig der, for er lett å bøye vekk el brekke holderen, å da vil vifta som du stter inn vibrere ( ærfart på min gammle bil der tidligere eier har byttet og rassert halve holderen).. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå