Frode_E30 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Lak den bensin også? 5-6000rpm i timesvis?? Hehe, gærninger
KingB Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Jasså... Vokser penger på trær om dagen eller...? .
thorbis Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 han er brukbilselger vettu:P hehe mvh Thorbjørn R
E28 TURBO Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Fete bremser det ja!!! Kunne og tenkt med handbrems på bakhjula. Men er jo familie bil og kjører mest på veien så får drøye d. Men denne kommer til å bli morsom til sommeren!
hylle Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hva er vekta på e28´en?! Lurte på fremgangsmåten ved nedpussing av felgene og lakkeringen! hvis du hadde orka å skrive det ned til meg hadde det vært flott! Meget pen e28. mvh Hylle.
thorbis Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 kan svare for felga jeg da jeg var med på den kjedlige jobben. først må du dele felgene og ta ut senter. deretter har du på malingsfjerner for og få av klarlakken på felgbanen. la den virke ei stønn og skyl av med høytrykk. deretter ere bare og begynne og polere med autosol. for så og gå over til en litt finere polish for og få glansen. senteret er lakkert på vanlig vis hos billakkerer. mvh Thorbjørn R
hylle Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Tusen takk! Har allerede delt felgene, mangler bare malingsfjerner. Så jeg skal ikke pusse ned felgene, kun polere etter jeg har fått av klarlakken? har dere tatt klarlakk utenpå poleringen etterpå også? Mvh Hylle.
thorbis Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 vi pusset dem ikke ned nei. når malingsfjerneren hadde fjerna all klarlakken begynte vi med autosol. det er litt slipemiddel i den så den funker fint. så kan du gå over til en finere polish etterpå. har ikke hatt noe utenpå poleringa nei. må poleres jevnlig mvh Thorbjørn R
Rune B. Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Jasså... Vokser penger på trær om dagen eller...? . Kongen! Her på gården dyrkes penger istedenfor korn Neida, blir nok ikke mye bensinpenger igjen til våren. Satser på og bli depotråner i 09.. Har kosta altfor mye penger detta her, men det er så vanskelig å stoppe når man først er i gang. Men nå er det mest mekking som står igjen. Siste litt kostbare greia nå er vel diffen som skal monteres og shimses opp. Den jobben setter jeg bort. Håper 75% er bedre å kjøre med enn 100%
Rune B. Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 vi pusset dem ikke ned nei. når malingsfjerneren hadde fjerna all klarlakken begynte vi med autosol. det er litt slipemiddel i den så den funker fint. så kan du gå over til en finere polish etterpå. har ikke hatt noe utenpå poleringa nei. må poleres jevnligmvh Thorbjørn R FY FAEN som du er hissig på tastaturet i dag a Thorbjønn!
thorbis Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 hehe ja. jeg frøys som faen og hadde vondt i halsen så da endte jeg opp foran denna knottesaken linket opp til det store world wide web da vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå