KingB Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Rune B. !!!!!!!!! (..prøver febrilsk å vekke Rune opp fra de døde her...)
Rune B. Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Hei gutter. Har ikke gått helt i hi, men blir ikke gjort mye med bilen her dessverre. Har kjøpt inn ny motor da. En slik en s54. Er jo den nye folkemotoren i BMW miljøet, så da passer det jo bra at jeg kommer diltende etter om noen år. har også noen planer med karosseriet. Blir nok litt bredere. Er lei subbing med r dekk. Tipper den er klar i 2013 en gang. Får kjøre standard e28 528i i år. Thorbjørn og jeg setter den sammen nå. Men gleder meg til å kjeppjaget s54 med carbonboks og opp mot 9000rpm
Rune B. Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Hei hei. Nå er toppen ferdig sjekket og gått over av Jahrman. Håper å få montert motoren snart. Da er det egentlig ikke så mye som står igjen. Hvis alt går bra så kan det bli kjøring i høst. Hadde vært moro, for begynner å få abstinenser nå. Hvis noen vil kjøpe en e28 528i original med nyoverhalt motor så skrik ut. Mvh Rune
Trond.S Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Nå begynner det å likne noe igjen. Motor'n sitter i riktig posisjon
Rune B. Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Kameraer i bakgrunnen. Ikke lett å oppdage gitt. 2013 blir bra for Hønefoss gutta tipper jeg.
hylle Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Deilig plassert helt opp mot torpedoen det der ja!
E.Ringwalt Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Tar ei økt på fredagen så er den vel klar til lørdag
Rune B. Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Et par timer med cola og sjokkis på fredagseftan så kan du og trond kjøre denna på Våler Hørte du kom bortover til helga. Hadde vært trivelig å finne på litt på fredag kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå