dant3 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Hei Tenkte på å bytte motor på min bmw 318 tds til en 325tds motor. har forstått det sånn at bmw er ganske standarisert, men lurer på om det er noe som må bygges om for å få det til å passe? blir det for mye arbeid, så tror jeg heller jeg bare chipper bilen, da jeg ikke har lyst til å ødelegge mer enn jeg kan fikse takk på forhånd for alle behjelpelige svar
evydaman Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Jeg tenkte også på dette da toppen min røk. Men jeg slo det fra meg fordi man må bytte endel understell deler. Som; Mellomaksling og bakaksling. Man bør jo også bytte bremser og dempere også. Men med tanke på ledninger fårstod jeg det sånn at det passer rett oppi.. mulig man må flytte det ene motorfestet.. det er jeg ikke sikker på.
dant3 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 aah, ja tenkte meg nok det... kjedelige greier da, hadde vært morsomt med en 2.5 liter under panseret håper bare at chippen er alt jeg har lest om, koster jo flesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå