RabiezZz Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 når jeg stopper motorn når bilen er varm og skal starte den igjen vil den bare gå på full gass eller ingen gass, bare dør helt vis jeg gir bare litt gass. går veldig ujevnt på tomgang og smeller i innsuget vis jeg gir litt gass men kommer seg igjen etter en stund..er helt fin vis den er kald. noen som har opplevd d samme, ell vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RabiezZz Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RabiezZz Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RabiezZz Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 snart 10 minutter siden du bumpet denne, så bumper den igjen for deg... -Du trenger ikke bumpe tråden en gang i halvtimen, gi folk litt tid, det er helt sikkert noen her inne som har noen gode tips i løpet av kvelden. Jeg har ikke vært borte i symptomene du beskriver før, kan det være lmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå